Trött?

Jag kan inte riktigt säga om jag är sådär särskillt trött. Men flummigheten har iallafall försvunnit, känner mig mycket seriösare. Funderar dessutom på att byta kläder just nu, bara för att vara lite extra sovfräsch. Har just nu på mig svarta Hello Kitty-troser och en svart enhörningst-shirt ifrån Cubus (tror jag.) Svart är ju kanske inte roligaste sommarfärgen, trots att jag bara ska vistas innomhus i det! Ska försöka hitta något riktigt mysigt, som man med glädje kan somna i :) Syster har för sig att hon ska väcka mig någon gång vid 7 på morgonen, dream on! Annars får jag tydligen ingen frukost, så vadå? Jag klarar mig utan frukost alla andra dagar, så varför inte idag? ;) Äter faktiskt väldigt lite nuförtiden, har ingen aning vad det beror på. Min kompis misstänkte att jag hade anorexi när jag påstod att jag var tjock. Enligt henne är jag tydligen pinnsmal, vilket jag inte är. Inte enligt mig, iallafall. Men, det är väl det anorexi handlar om, typ? Att en människa är smal, och sedan tycker att hon/han själv är fet? Min mobil ligger här brevid mig i sängen, alldeles tråkig och tyst. Allt folk sover, kanske? Tråkiga människor, isåfall. Men nu så ska jag försöka leta upp något att ha på mig, som sovkläder. Uppdaterar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0